The Reef Tank banner
1 - 9 of 9 Posts

·
TRT Staff The Mominator
Joined
·
10,503 Posts
LOL...eclectic to say the least ;)

What is a "hardwood hammock?"
 

·
Super Moderator
Joined
·
27,699 Posts
Alice said:
LOL...eclectic to say the least ;)

What is a "hardwood hammock?"
Brahahaha! You gots that right, Alice.

Hardwood hammock...I don't suppose it's anything like the ones used in the South Carolina Low Country :rolleyes:

Those are some real beauties, Jerel :beer:
 

·
Super Moderator
Joined
·
22,415 Posts
Yeeesh,,,,might make me change my plans on comin' down in aug/sept.,,,,,NOT!:D
i knew how you "Rockies" were for many years now,,,,ain't nothin gonna suprise me :eek: :funny:
Jerel, BTW:
40 ft. motor coach,,,,the RV place gotta have 50 amp elect hook up.
debating on coming down during the holiday,or waiting a few days(Labor day) you get a big travel/tourista weekend during it?
more exact dates will be forthcoming , as we nail something down fer sure,,,,,,
sorry, too lazy fer a PM,,,,,:rolleyes:
 

·
Super Moderator
Joined
·
22,415 Posts
Martin Moe lives in da Keys? heck , i just met him and his wife at IMAC in Chicago,,,,COOL!
oh BTW, we are bringing Jimmy Buffett down wit us too,,,,;)
right,,,,,,,,,ya dream , ya gotta dream big!LOL
 

·
Super Moderator
Joined
·
22,415 Posts
Spanky said:
Tell me! :cool:

Jeff, I'll get you numbers. They live two islands south of us.
COOL!
BTW: any Floridians/Keyser TRT'ers close to ya down there,,,?
mebbe a "Southern most chapter meeting of TRT'ers , young n old" might be in order(Rum Runners on me!:beer: )
i was emailing back and forth with GregT about his camera,,,and told him i was coming down there in early Sept.
will PM ya final arrival/departure dates inna couple o days,,,
 
1 - 9 of 9 Posts
Top